Sunday 12 November 2017

Roberto Pandolfi Forex Trading


ROBERTO PANDOLFI Roberto Pandolfi Fra ledende handelstransaksjoner til å vinne Activtrades Forex Contest med ekte penger i 2011 og oppnå 3. plass i 2012-konkurransen. Den vellykkede historien om en forex-aktør. BEGINNEN Min karriere som handelsmann begynte ved en tilfeldighet med utførelse av en felles innskuddsfonds innskuddsplan og utarbeidelse av det første diagrammet for å følge prisutviklingene og tilhørende forestillinger. Jeg dedikert meg til å trene med stor entusiasme, lese mange tekniske analysebøker og eksperimentere med de mest omfattende strategiene knyttet til elektronisk handel og læring fra (som alle andre) de første imponerende markedsleksjonene. Utfordringen Den vanskeligste hindringen for å overvinne har fått den disiplinen som sammen med risikostyring er uunnværlig for å forlate markedets arena som vinner. SUCCESSENE Derfor har vinner Activtrades Forex-Contest 2011 gitt meg stor personlig tilfredshet og viste meg at engasjementet alltid betaler seg til slutt. Bevis på gyldigheten av mitt handelssystem ble oppnådd da jeg gjentok 2011 suksess og vant 2012-konkurransen. Derfor er mitt ønske om å dele min effektivitet via mine signaler. Slik effektivitet er frukten av en handelsmodell som jeg har polert gjennom årene, og at jeg kontinuerlig oppdaterer via denne nettsiden. Milano Finanza Newspaper quoteRoberto Pandolfi leder med 552.52, en næringsdrivende ved navn Ravennate er på andre plass med 90, tredje plass er tatt av en Aprilia operatør med 41,25. Dette er klassifiseringen etter en måned og en uke verdt å konkurrere i kategorien Real Money. Fortsatt. Klasse CNBC intervju FRIE FOREX SIGNALER AV ROBERTO PANDOLFI Åpne en konto med et minimum innskudd på 250. Motta straks forex signaler gjennom vår AutoTrading-teknologi. Bruk følgende link for å åpne en konto med ForexOClock drevet av FXDD. Sett inn en minimun på 250 og be om AutoTrading-tjenesten fylle ut skjemaet. Oppdag hvordan tjenesten fungerer, og se på gratishjelpevideoene i hjelpeseksjonen. Roberto Pandolfi. Fra min første handelsvirksomhet, til seieren i ActivTrade39s Forex Contest med ekte penger i 2011 og tredje plass i 2012 kort, her er historien min. Min trading karriere begynte ved en tilfeldighet med abonnement på en akkumuleringsplan av aksjefond og bygging av den første grafen for å følge prisbevegelsen og de relative forestillingene. Med stor lidenskap dedikerte jeg meg selv til å lære ved å lese mange bøker om teknisk analyse, eksperimentere gjennom online trading de mest desperate av strategier og så som alle som mottar tøffe leksjoner fra markedene. Det vanskeligste hindret for å overvinne har oppnådd disiplinen, som kombinert med riktig risikostyring, viste seg å være viktig for at jeg skulle komme ut i live fra duellen mot markedene. Å vinne 2011 ActivTrades Forex Contest brakte meg stor personlig tilfredshet og var en demonstrasjon at innsatsen til slutt alltid lønner seg. Gjenta meg selv med et tredje sted i 2012-utgaven, fungerte som bevis på at min handelsmetode er gyldig. Min strategi er basert på trender, prishandlinger og en evaluering av stillingene til hovedinstitusjonene. Gjennom ForexOClock vil jeg dele min virksomhet, som er resultatet av en handelsmetode som har blitt forbedret gjennom årene. Forex Contest 2011. 506 Min historie på 2011 ActivTrades Forex Contest og mitt intervju av Alessandra Chirizzi. Et engasjerende intervju Går bak kulissene i konkurransen og videre til vinnende dagen I 2011 Forex Contest organisert av ActivTrades, topplegger Roberto Pandolfi rangeringene i kategorien "Moneyquot" ved å score en fantastisk 506 på bare to måneder. Hvem er Roberto Pandolfi? Hvordan gjorde han får et så viktig resultat på så kort tid Hvilke teknikker brukte han i løpet av denne konkurransen Hvordan klarte han å håndtere risikoen Var det alt solskinn og regnbue, eller gikk han gjennom noen tøffe tider La oss finne ut sammen i dette engasjerende intervjuet vennlig kondonert av Roberto og ikke glemme. Ikke prøv dette hjemme. ) ALESSANDRA. (kunne ikke motstå å begynne med dette spørsmålet) Det er virkelig nødvendig å score 500 for å vinne Fiat 500 som en prizequot ROBERTO. Absolutt ikke I den siste utgaven hadde vinneren scoret en respektabel 78,42. I løpet av løpet, som var veldig spennende og fylt med uventede hendelser, innså jeg at for å vinne måtte jeg tørre og derfor risikere mer enn det som vanligvis er tilrådelig å gjøre med en personlig konto. quot ALESSANDRA. ldquo Så vi vil se deg zoome gjennom gatene i Roma med en splitter ny, blå Cinquecento Du vil sikkert passere av un-noticedrdquo ROBERTO. Jeg er glad for å ha vunnet denne Fiat 500 som forresten er ekstremt nyttig i en by som Roma. Men siden jeg alltid bruker en motorsykkel i byen, er Irsquom sikker på at min kone er den som verdsatt denne prisen, mesteparten av ALESSANDRA. ldquojokes asidehellipTo begynne med, ønsket jeg å gi deg min mest oppriktige komplimenter for seieren og ytelsen du oppnådde. Men før du forteller våre lesere dine hemmeligheter om hvordan du opererer, vil jeg at du skal fortelle oss litt om deg selv. Hvem er Roberto Pandolfirdquo ROBERTO. ldquoI ble født og oppvokst i Roma, en by som jeg elsker mye selv om den har itrsquos downsides. Jeg jobber i helsesektoren, og jeg har en fantastisk familie som jeg er veldig stolt av. Blant de mange tingene som interesserer meg, er handel uten tvil veldig viktig. Itrsquos en ekte lidenskap. Jeg brukte mange år på å studere bøker og grafer, og prøvde å finne den rette balansen mellom kunnskap og disiplin som ville gi meg en riktig mental oppførsel for å overleve i markedene. ALDRI. ldquoHva presset deg til å registrere deg for 2010 Forex Contestrdquo ROBERTO. ldquoSikkerheten (eller kanskje arrogansen) at jeg endelig nådde den likevekten som jeg nettopp nevnte, som kunne ha tillatt meg å få et godt resultat, om ikke engang en seier. ALDRIG. ldquoDid du noen gang forestille deg å vinne første plass med en prestasjon på 500rdquo ROBERTO. ldquoHonestly, nei. Resultatene jeg oppnådde, må jeg innrømme, har gitt en merkbar mengde interesser og positive kommentarer i min retning, spredt over to måneder takket være en rekke hendelser som var helt uforutsigbare. Men letrsquos går i riktig orderhellip I slutten av den første uken var jeg på 78. plass. Jeg fulgte min planlagte handelsstrategi anywayhellipDet var ikke bare markedet som gikk rett i riktig retning. Neste mandag begynte EURUSD, etter en perfekt dobbel topp, å komme ned som forventet, slik at jeg endelig kunne lukke profittposisjonen og avslutte uken på femte plass i rangeringen. Et viktig skritt i klatre til toppen var uten tvil en spesiell begivenhet. Den ldquosuiciderdquo av Borgstreet (som var i første omgang) hellipwhorsquos historie jeg tror er raskt verdt å nevne i dette tilfellet, for å gi æren til en motstander som absolutt fortjener respekt, men også fordi han representerer det perfekte eksempel på hva som aldri skal gjøres når trading. Dette er hva Borgstreet skrev til meg i forumet for Forex-konkurransen 3. februar: Som svar på Chilomba (mitt kallenavn) sier Irsquoll at denne erfaringen var en flott leksjon for Borgstreet selv. Jeg vil nesten ikke glemme den morgenen den 23. desember 2010 da jeg ønsket å gjøre meg selv ugjennomtrengelig (en virkelig barnlig feil) med en forbløffende ytelse på mer enn 500 i tre uker (obtainted trading 2 lots hver gang i det meste) å gå inn og ut av Forex markedet med slag av 10 masse (totalt galskap) brenner ut hele min wallethellip (forestill meg moralen i xmas feriehellipterrible) Jeg håper å kunne konkurrere med deg (mot deg) igjen, forhåpentligvis neste gang ACtivTrades skal organisere en konkurranse, som jeg håper de vil. God jobb Chilomba og lykke til med din handel Med respekt, Borgstreet På dette tidspunktet fant jeg meg selv ledende generelle rangeringer, og etter å ha klart fjernet meg fra alle mine andre konkurrenter, med andre lønnsomme handler, var jeg i stand til bare å håndtere min føre til slutten av konkurransen. rdquo ALESSANDRA. ldquohow big var din konto da du registrerte deg for konkurransenrdquo ROBERTO. Sit 2000 Euros. quot ALESSANDRA. og i slutten av denne konkurransen QUOTE ROBERTO. mer enn 12000 Eurosquot ALESSANDRA. Jeg antar at du ikke bruker en 1: 1-innflytelse. Seriøst, hvordan klarte du å handle riskrdquo ROBERTO. Jeg justerte min såkalte posisjonsstørrelse, ikke basert på Money Management-reglene som jeg vanligvis følger, men basert på hva mine aggressive konkurrenter gjorde. Når alt kommer til alt, kommer målet i førstehjertet. Som vi kan se fra min rekord, var handlingene som gjorde forskjellen, i utgangspunktet noen få, men velvalgte. Jeg gjorde til og med litt scalping, men det var ikke min slags tradinghellip for mye stress, for mye tid (som jeg ikke har), foran datamaskinen og svært lite pålitelighet. Så: Regel 1. Følg trenden Regel 2. La fortjenesten løpe Easy right Hvem doesnrsquot kjenner disse reglene Dette er min rekord Forex Contest 2012. 204ROBERTO PANDOLFI Segnali di Trading Forex Segui jeg har operert i Roberto Pandolfi, Top Trader 2011 e 2012.Scopri kommer til toppen av Top Trader med en klasseklasse per 2 volts for Forex Contest organisizzato da Activtrades. QuoteLogi la storia di Roberto Pandolfi al Forex Contest 2011, 1deg klassifisering: 506 i 2 måneder. Nel 2012 fortsetter å oppnå en rekke suksesser, 3deg klassifisering: 204 i 2 måneder. Quotas operasjonelle arbeidsmiljøer. Kontrakten er en del av virksomheten, og Forex og CFD er en av de ledende aktørene i selskapet. Derefter ble du opptatt av å vise deg Roberto Pandolfi. Il trader impareragrave a gestire tutte le fasi della compravendita: Du trenger ikke å informere deg om at du gir deg en indikasjon på at du har en handelskurs. Det er en handelskurs, som du kan velge mellom 2 uker siden og Forex Contest organisizzato da Activtrades. Slike oppkjøpsprosjekter gir deg mulighet til å arbeide med å skaffe deg en god handel med dine ansatte, og du kan garantere en fin løsning, da du har en videoanalyse som gir deg mulighet til å gi deg beskjed om det. I piugrave ogni giorno pubblicherograve er det en god artikkolyse som gir deg mulighet til å gi deg en grafikk som gir deg mulighet til å gi deg en god jobb. Du kan også kjøpe en euro59, men du kan ikke betale mer penger, og du kan ikke betale mer penger. tuo konto Paypal. Questo sito ha esclusivamente scopo didattico. Pertanto NON deve essere inteso in alcun modo come consiglio operativo di investimento, negrave come sollecitazione alla raccolta di pubblico risparmio. Jeg opplever at det er en realisering av simulering, ikke bare kostnadseffektivitet, men også en operativ fremtid i fremtiden. L39attivitagrave di trading speculativo comporta notevoli riali e ekonomi e chiunque lo svolga la fa sotto la propria esclusiva responsabilitagrave, pertanto gli autori non si antimono alcuna responsabilitagrave circa eventuali danni diretti o indi relativamente a decisioni investimento prese dal lettore. Du kan sperre deg selv om du har spørsmål, og du vil ikke legge til noe annet, da du kan svare på en kompromiss med dette.

No comments:

Post a Comment