Wednesday 15 November 2017

Ujustert Forex Gain Tap In Tally 9


Hvordan håndtere ujustert Forex Gain Loss i Tally 9 Når vi håndterer utenlandsk valuta mens du importerer (Innkjøp) eller eksporterer (Selger) våre varer, får vi en gang forskjell mellom beløpet på vår faktura for kjøp og betaling og på grunn av valutasvingninger . We8217ll ansiktsgevinst tap på grunn av disse transaksjonene. For å forklare videre med eksempel, anta at du har gjort et utenlandsk salg på 100 nos. av dine Men8217s-klær med en hastighet på 43 1. september 08. Så er den totale verdien av fakturaen din 4300, dvs. Rs.184900-. Men du mottok 4400 - dvs. Rs.189200 - mot denne fakturaen den 25. september 2008, på grunn av en plutselig økning i dollarverdien. Så vil forskjellen på Rs.4300 bli behandlet som Forex Gain og blir automatisk vist i Gjeldssiden av balansen din. Dette beløpet kan justeres med fortjeneste eller tap ved å sende en Journal med bilagsklasse som forklart under. Opprett en klasse på vanlig måte (Regler Info Voucher Typer Alter Journal) forstør det som 8216Forex Class8217. Nå bestå en tidsskrift som velger klassen under Voucher Entry. Du vil bare finne de Ledger-kontoene som har en gevinstap som skal justeres fra datoen for kupong og automatisk beregning av disse beløpene. You8217ll finner nå ujustert Forex Gain Loss dukket opp tidligere i balansen vil nå bli lagt til med fortjeneste eller tap beløp. 6 kommentarer: Takk for informasjonen om Tally 9 - Ujustert forex gevinst eller tap. Jeg er i import bsuiness. Det er to scenarier 1) Vi gjør betaling på si 49 per USD, og ​​på importtidspunktet etter en måned dollar depriserer eller setter pris på som fører til forex gevinst eller tap. 2) Vi sender USD 10000 49 og mottar bare god verdi bare 9500 48 som fører til to alternativer a) Forex gevinst på rupee 1 på USd 9500 9500 rupees b) Leverandørens kredittbalanse for USD 500 49 45000 Nå er problemet at tally 9 også tar (b) resultere i ujustert forx gevinst eller tap som er feil. Hvordan løser vi dette. Kan du gi oss en løsning helo. Jeg skriver fra Mumbai. Jeg har en spørring. Jeg overfører salgspost i utenlandsk valuta. beløpet jeg mottar mot denne fakturaen er deponert i dolar-kontoen. dollaren akkumulert blir solgt etter 6 måneder når vi får god pris og overføres til min nåværende konto. hvordan skal jeg gjøre oppføringene i tally. min bank dollar kontosaldo bør tally med bank dolar act balanse. Jeg hjelper Hai, takk for din nyttige artikkel. Takk for noen gode poeng jeg lærte noen ting, dette er en fin liten blogg 3. en på google fortsett det gode arbeidet. Tally Training gjør vi for å lage hovedbok for forex gainloss. Good Day to All, Vi er i eksport virksomhet og bruker tally 9, når jeg bestiller en salgsoppføring AUTOMATISK MY MYTAL viser noe beløp i ujustert gevinst tap. Normalt etter kvitteringen av pengene kan vi bare vite om det er tap. KAN ANYBODY LØS DETTE ELLER REFERER EN PASSIG PERSON Vennligst følg trinnene for å justere den utenlandske gevinsten og tapet Opprett en hovedbok FOREX GAIN amp LOSS under indirekte utgifter Gateway of Tally gtgt Regnskap Info gtgt Voucher Type gtgt Alter gtgt Journal gtgt Navn på klasse. spesifiser et navn, si Forex På underskjermen, bruk Forex GainLoss-justeringer ja gtgt velg Forex-forsterkningsampulatoren og godta. For å justere ujustert forex gainloss, send en journaloppføring Dr Party Cr FOREX GAIN amp LOSS og velg referansene. Jeg gjør som per suggetions, men mengden av forex gainloss debiteres i partys ac. det betyr at det samme beløpet er mottatt fra partiet, men partiet er ansvarlig for å betale kun salgspris beløp da hvordan og hvor jeg justerte forex gainloss beløpet. vær så snill å fortell meg. Det er litt forvirring med hensyn til kvotenavn av CLASSquot. Jeg gjorde cheked tally i kontoinformasjon. Det er ingen popup for å bli valgt for quotCLASSquot. Jeg bruker ikke Multi valuta anlegget i TALLY versjon 9. Så hvordan å gå om det for quotName av classquot. Vennligst fjern forvirringen. Når du reiser Overseas Bill for utenlands debitor, utarbeider du regningen i USD. Regnskapet gjøres i tally i indianerupen. Så mens du regner med salget er valutakursen den faktoren som du konverterer USD-salget til indisk rupi-salg. Mens du skjønner pengene fra Overseas Debtor. Du kan samle inn riktig amt når det gjelder USD. Men valutakursen ville ha endret seg. Utvikling av valutakursendringen står overfor tap eller gevinst. Det er dette tapet eller gevinsten som regnskapsføres ved debitering eller kreditering av kvitteringstab eller Gain-kvittering og andre effekt er gitt til Debitor. Jeg tror jeg har ryddet ur tvil. Diskusjonen som foregår i dette trådforumet handler om amt hvor tally automatisk beregner og reflekteres i gjeldsgruppering. Dette er vanligvis funnet hvis du har startet multi valuta anlegget. Amt er reversert av en viss metode, og vi diskuterer dette punktet. Når du reiser Overseas Bill for utenlands debitor, utarbeider du regningen i USD. Regnskapet gjøres i tally i indianerupen. Så mens du regner med salget er valutakursen den faktoren som du konverterer USD-salget til indisk rupi-salg. Mens du skjønner pengene fra Overseas Debtor. Du kan samle inn riktig amt når det gjelder USD. Men valutakursen ville ha endret seg. Utvikling av valutakursendringen står overfor tap eller gevinst. Det er dette tapet eller gevinsten som regnskapsføres ved debitering eller kreditering av kvitteringstab eller Gain-kvittering og andre effekt er gitt til Debitor. Jeg tror jeg har ryddet ur tvil. Diskusjonen som foregår i dette trådforumet handler om amt hvor tally automatisk beregner og reflekteres i gjeldsgruppering. Dette er vanligvis funnet hvis du har startet multi valuta anlegget. Amt er reversert med bestemt metode, og vi diskuterer dette punktet. Les Tally TDL online. Slik legger du inn Multi Valuta i Tally 9. DEL I Registrert for Combo Course Registrert 6. mai 2016 Studentregn. Nummer 7010 Kjære Mahindra Herre, jeg vil takke deg for den gode støtten og trening jeg fullførte min oppgave i handel i 2002, i de siste 10 årene jobbet som driftsleder i ulike sektorer (ikke relatert til kontoer og telt). På grunn av min personlige interesse har jeg besluttet å flytte til regnskap. Og sluttet seg i tally kurs i velkjent institutt, men etter 7 dager, jeg gikk ikke til instituttet, hvorfor fordi det ikke er bruk, er det bare for sertifisering ikke for profesjonell. Umiddelbart nærmet jeg meg til deg. Med om 15 dager nå er jeg i stand til å opprettholde bedriftsregnskap med tillit på grunn av deg. Det kunne ikke vært med deg og din telle ni. Jeg vet hvor opptatt du er, så jeg satte pris på tiden du brukte med meg. Dette kurset var det eneste som stod mellom meg og mitt arbeid. Ditt perspektiv og oppmuntring betyr mye for meg. Takk for alt du har gjort. Veldig bra og vennlig i undervisningstilnærming En ærlig og profesjonell testamente. Mye tålmodighet i å forstå kundenes studenters krav og også forstå nivået på ferdigheter og. Kontoforvalter, Agave Industries India Pvt. Ltd ligger i PTM - B. Kothakota 517391 JINDE KNOWLEDGE HUB Tally Sales amp servicepartner, Pune Pune, India Student Regn. Nummer 7213 Kursforbund, Tally TDL Dato for å bli med. 27. mai, 2016 Jeg er Rahul Jinde fra Pune, Maharashtra, India. Jeg har fullført Graduation i Commerce. Etter oppgradering, hadde jeg umiddelbart blitt med i Håndkle Eksportvirksomhet i Solapur, Maharashtra, India som kontosassistent. I nyere tid bruker størstedelen av organisasjonen Tally til regnskapsmessige formål. I vårt firma bruker Tally full fledged med inventar amp beskattning modul. Jeg har lært mye i organisasjonen vår. Jeg deler en interessant hendelse som skjedde mens du gjorde tjeneste. Tally hadde lansert en ordning for studenter Tjen mens Lær. Jeg har deltatt forsterker gjort mer enn 10 aktiveringer mens jeg lærte Tally på den ordningen. Dens inspirasjon til karrieren min i Tally. Etter vellykket gjennomføring av min 8 års tjeneste har jeg besluttet å flytte Pune. Når jeg har besluttet å flytte Pune, har jeg to alternativer skal jeg gå med igjen service eller virksomhet. Jeg har besluttet å gå med virksomheten. Men igjen så mange spørsmål foran meg hvilken virksomhet, etc. Med hjelp av min gurus, Mine familiemedlemmer, venner har jeg valgt karriere i Tally World amp. Jeg har nylig blitt Tally Partner. Jeg er en kunnskapsrik person innen Tally. ERP9, men igjen Hvis du vil overleve i feltet Tally, bør du kjenne TDL. Så, jeg har bestemt meg for å lære TDL amp, som ble med i den mest erfarne personen, Mr. Mahendra Rana Sir. Det er en helt utrolig lærerik med ham, hans organisasjon. Lang vei å gå nå. Etter å ha blitt med Tally Mentors, skjønner jeg at alle kan lære Tally TDL registrert 12. mai 2016 Student Regn. Nummer 7035 Kjære Mr. Rana, jeg er her for å skrive med glede det å lære TDL-programmering. Jeg trodde at folk som kjenner programmeringsspråket som C, C, Java, SQL. only, kan skrive koding for tallyen. Ordinære personer som meg som ikke engang vet hva som er programmeringsspråk kan ikke skrive. Nå skjønner jeg at det ikke er riktig at noen kan skrive koding. du lærer oss på en enkel måte. Også, du støtter når som helst uten å nøle med å tømme våre tvil jeg virkelig setter pris på dine tjenester. Takk for at du fikk en mulighet til å lære TDL Takk for din støtte. Alle kan utvikle TDL Respected Ranasir, Først og fremst, Gratulerer med online-akademiet. Jeg har aldri sett det enkelt å lære på nettet på nettet. jeg er. Kinshasa - Kongo RDC Regn. Nummer 7487 Regn. Nummer 7487 Regd. for Tally TDL Course Regn. Dato 11. juni 2016 Respektert Ranasir, Først og fremst Gratulerer med online-akademiet. Jeg har aldri sett det enkelt å lære på nettet på nettet. Jeg er glad for å bli med på kurset og vet at jeg er sikker på at noen kan utvikle TDL. Med din lærerferdighet er det for enkelt å lære TDL. Jeg håper på din lyse fremtid Bare Tally Mentors gjør meg trent til å tilpasse seg i Tally TDL. Jeg er revisor fra Pune og gjør Frilansjobb siden mer enn 25 år. Jeg håndterer alle typer. Student Bestillingsnummer 8082 Dato for tilslutning 31. august 2016 Student Bestillingsnummer 8082 Dato for tilslutning 31. august 2016 Jeg er revisor fra Pune og gjør Frilansjobb siden mer enn 25 år. Jeg håndterer alle typer skatter, lønn og de fleste av de avanserte funksjonene i Tally. ERP. Jeg gjør implementering og tilpasning i henhold til hver enkelt kundes krav, og for det formål var jeg ute etter å lære Tally TDL programmering siden lenge. Noen gang tilbake abonnerte jeg på nyhetsbrevene til Tally Mentors og så at dette er veiledningen som vil hjelpe meg med å lære Tally TDL programmering og nå mine mål om å gi det kundene mine trenger. Jeg ble med på kurset 31. august og bare innen en kort periode på 10 dager har jeg fullført 50 av kurset. Jeg er glad og fornøyd med at jeg tok dette kurset fra Tally Mentors og ikke fra noen andre fra kursutbydere som er tilgjengelige over internett, slik mange av dem kan være ute for å dupe deg ut av dine hardt opptjente penger. Så jeg anbefaler alle som ønsker å lære Tally TDL, bør være med på Tally Mentors Online TDL Training Course. Lær Tally Kurs Online Lær Tally TDL, Tally. ERP 9 online Livstidstilgang Copyright tekst 2016 av Tally Mentors En pålitelig kilde til Lær Tally, Tally. ERP 9 og Tally TDL. - Designet av Thrive Themes Powered by WordPressTally Venkis Online Tally Training, Tally Tips Mange kunder som bruker flere valutaer i Tally, vet ikke hvordan man lager valutaer symboler som Dollar, Euro eller Yen, og oppretter deretter vanligvis deres valutasymbol ved hjelp av alfabeter, f. eks. USD (for Dollar), Euro (for Euro) og så videre. Men ved å bruke ASCII-spesialtegn med Alt-tastekombinasjonen kan du opprette symbolene, hvis tastaturet ikke har symbolet. Verktøy som, Tegn kart (Start alle programmer Tilbehør System Tools) i Windows viser tastekombinasjonen for de fleste symboler. Dette kan være annerledes på enkelte bærbare datamaskiner, se datamaskinens brukerhåndbok eller leverandøren. I Tally kan du tilordne et duplikat valutasymbol for et selskap. Nøkkelkombinasjonene for noen valutasymboler er gitt nedenfor: 1. Hvis du skriver Alt 156 samtidig, får du symbol 8211 163 (pund sterling) 2. Hvis du skriver Alt 0165 samtidig, får du symbol 8211 165 (japansk yen) 3. Hvis du skriv Alt 0128 samtidig får du symbol 8211 8364 (Euro) 4. Bruk Dollar og Rs. Symbol fra tastaturet. For å opprette en utenlandsk valuta, må du først aktivere i F11 regnskapsfunksjoner - deretter 1. Gå til Gateway of Tally Accounts Info. Valuta Opprett

No comments:

Post a Comment