Sunday 19 November 2017

Trading Telefon Systemer


Den beste Small Business Phone Systems av 2017 Small Business Phone Systems Review: Vi har vurdert denne kategorien i 2 år. I det siste året brukte vi over 146 timer testing og gjennomgang, og vi vurderte 20 produkter. Aldri bekymre deg om tapt meldinger og mangler anrop igjen. Med et telefonsystem for bedrifter kan du alltid holde kommunikasjonslinjer åpne for dine kunder og ansatte. Maks antall brukere xf29c Small Business Phone Systems gjennomgang Hvordan velge et Small Business Phone System De beste artister i anmeldelsen vår er Cisco Business Edition 600. Gold Award vinner ESI. Sølvprisvinneren og Nextiva Office Enterprise. Bronseprisvinneren. Herersquos mer om å velge et telefonsystem for små bedrifter for å møte dine behov, sammen med detaljer om hvordan vi kom fram til vår rangering av 10 systemer. Innledning Et omfattende telefonsystem er avgjørende for suksessen til alle små bedrifter. Disse systemene forbedrer generell kommunikasjon og effektivitet ved å gi ressurser, redusere samtaletid, sikre at ansatte er lett tilgjengelige i arbeidstiden, og når de integreres med et CRM (Customer Relationship Management System), hjelper bedrifter å gi bedre kundeservice. Ved å installere riktig telefonsystem kan du redusere kommunikasjonskostnadene i det lange løp ved å tilby delte ressurser og eliminere de pågående kostnadene for flere individuelle linjer. De fleste systemer er også enkle å utvide etter installasjon. Å legge til flere linjer og oppgradere ressurspakker er betydelig billigere enn å måtte installere et helt nytt telefonsystem hver gang virksomheten din vokser. Forretningssystemer består vanligvis av flere telefoner, linjer og numre, som alle sammenkobles for å imøtekomme funksjoner som samtaleoverføring og konferanser. Disse systemene kan bestå av en liten håndfull telefoner eller inneholde hundrevis som kjører på en privat filialutvidelse (PBX). Du kan få systemer som fungerer over det offentlige telefonnetverket (PSTN) eller systemer som fungerer over internett, også kjent som internettelefoni eller Voice over Internet Protocol (VoIP). Andre modeller jobber over internett, men er helt skybaserte eller tilbys som vertsbaserte systemer. Hosted alternativer gjør et godt valg for små bedrifter på et budsjett, siden du ikke må kjøpe dyrt utstyr, men har noen begrensninger. Du kan velge mellom systemer med tradisjonelle ledninger eller trådløse telefoner, eller du kan velge mobiltelefonbaserte systemer. Alternativt kan du velge et system som bruker virtuelle håndsett som du bruker med et virtuelt tastatur og et hodetelefon eller høyttalere og mikrofon. Det finnes en rekke alternativer å velge mellom, med funksjoner som inneholder tilpasset talepost og holder musikk, enhetlig meldingstjeneste, direktemeldinger, videosamtaler, datamaskinintegrasjon og konferansesamtaler. Du trenger en full forståelse av systemtyper og de funksjonene de tilbyr for å gjøre det riktige kjøpet som en informert forbruker, og gjennomgå gjeldende artikler og informasjon om småbedrifts telefoninformasjon er et godt sted å starte. For å effektivisere virksomheten din og forbedre kommunikasjonen, bør du vurdere om dine ansatte vil være mer produktive med tabletter eller smarttelefoner. spesielt når du velger et telefonsystem for bedrifter med mobilkompatibilitet. Når du gir en smarttelefon eller en nettbrett, kan ansatte laste ned appen som leveres av bedriftstelefonsystemet til mobilenheten og forbli koblet til kontoret, og er fortsatt produktiv når de jobber eksternt. Du kan også fremme et høyt effektivitetsnivå ved å utstyre kontoransatte med telefonhodetelefoner for å hjelpe dem med multitask og gi ergonomisk, håndfri telefonbruk. Kommunikasjon er sentral for enhver bedrift, om kommunikasjonen er mellom deg og dine kunder eller kolleger og ansatte. Installering av det riktige småbedrifts telefonsystemet bidrar til å sikre at du ikke savner viktige samtaler eller meldinger. Overføre samtaler raskt til den rette personen i organisasjonen din, forbedrer kundeopplevelsen, og holder også musikk og tilpasset meldingstjeneste. Et kontor telefonsystem som tilfredsstiller bedriftens behov, optimaliserer produktiviteten på arbeidsplassen. Med alle ansatte som deler de samme kommunikasjonsressursene, kan de overføre samtaler raskt i stedet for å fysisk gå og finne samtalemottakeren eller flytte over kontoret for å hente en samtale. Du kan også holde øye med produktiviteten ved å overvåke om ansatte bruker personlige telefoner av personlige grunner. Kommunikasjon utgjør ofte en betydelig del av budsjettet for små bedrifter, slik at du på noen måte kan redusere kostnadene. Et komplett kontor telefonsystem hjelper deg med å trimme kommunikasjonskostnader, da det generelt er billigere enn flere individuelle linjer og tall, spesielt på lang sikt. Det kutter også ned på prosesseringsfakturaer, da du bare har én faktura til å behandle hver måned for telefonsystemet, i stedet for flere fakturaer fra hver enkelt linje. Et integrert system lar deg raskt gjennomgå anropsgebyrer og identifisere kommunikasjonsmisbruk. Et omfattende telefonsystem for bedrifter gir enkel utvidelse etter hvert som bedriften din vokser. Starter med et ganske lite system med rom for å oppgradere eller utvide er et smart valg for små bedrifter, da det holder kostnadene lave. Siden du trenger flere tjenester eller tar på ekstra ansatte, kan du jobbe med din valgte leverandør og øke antall telefoner eller linjer i systemet. Trenger du å integrere systemet med et CRM Et omfattende forretningstelefonsystem er en smart investering for ethvert selskap. Men intuitivt er det og uansett hvor mange funksjoner den har, vet du ikke mye når telefonen ringer annet enn noen ringer, med mindre du også har en oppringer-ID-funksjon. En CRM forbedrer seg på dette. Hvis telefonsystemet ditt integreres med CRM, viser det deg lagrede detaljer om en kunde når han eller hun ringer. Informasjon inkluderer vanligvis kundens tidssone og sted, navn, firma og hvem han eller hun sist snakket med på firmaet ditt. Du kan også legge til notater for å detaljere innholdet i samtalen, eventuelle løste eller uløste problemer og eventuelle videre skritt som må tas. Denne informasjonen blir da tilgjengelig via ditt CRM-system neste gang kunden ringer. Når du bruker et av disse systemene, trenger du ikke å beholde den som ringer mens du får tilgang til elektroniske eller utskriftsfiler for å finne den informasjonen han eller hun trenger. Å ha denne informasjonen som er tilgjengelig, øker oppkallingsprosessen, øker produktiviteten og forbedrer den generelle kundeopplevelsen, som alltid er god for virksomheten. Hvordan det fungerer Alle forretningssystemer har et annet sett med funksjoner, og du bør ta hensyn til den generelle konfigurasjonen. For å gjøre beslutningen enklere, i tillegg til å gi detaljerte småbedrifts telefonsystemomtaler og en lettforståelig matrisematrise, har vi fremhevet de viktigste alternativene og overvejelsene. Small Business Phone Systems: Er Analog eller Digital Best Det er fordeler og ulemper for både analoge og digitale systemer. Analoge forretningssystemer koster vanligvis mindre i utgangspunktet, og de er enkle og enkle. Disse systemene er bygget på standard kobbertråd og bruker vanlig telefonstasjon (POTS). Som sådan er de pålitelige og gir høy grad av stemme klarhet og linjestabilitet. På grunn av deres enkelhet, tilbyr de svært få tilleggsfunksjoner, selv om du kan finne analoge systemer som tilbyr vent, demp, gjenoppringing, hurtigvalg og samtaleoverføringsfunksjoner. Analoge systemer tilbyr lite i vei for utvidelse, og hver linje krever kostbare adaptere og modifikasjoner for å inkludere flere funksjoner, for eksempel VoIP. Selv om det er billigere i begynnelsen og et godt valg for små bedrifter på et stramt budsjett, er et analogt telefonsystem vanskelig og dyrt å utvide, og mangelen på modulær teknologi gjør dem kostbare å reparere hvis ting går galt. Et digitalt telefonsystem for små bedrifter har høyere opprinnelig kostnad, men det gir mer fleksibilitet og funksjoner. Denne typen system er også utvidbar og kan oppgraderes etter hvert som bedriften din vokser. Ved hjelp av modulær teknologi er disse systemene generelt lettere å reparere enn analoge systemer. For små bedrifter som planlegger å utvide, er et digitalt telefonsystem det bedre valget, da det legges til ekstra linjer og maskinvare er relativt enkelt. Noen modeller har datamaskin - og CRM-løsninger, samt enhetlige meldinger og desktop-klienter. Small Business Phone Systems: Hva er et IP-telefonsystem Et Internett-protokoll (IP) telefonsystem bruker pakkedrevne tilkoblinger via internett for å overføre data i stedet for den tradisjonelle PSTN og dens kretskoblede tilkoblinger. IP-telefonsystemer har vanligvis datamaskinintegrasjon og er relativt billig. Mens konfigurasjonene varierer, er funksjoner som for eksempel enhetlig melding, en enkelt linje med flere numre, samtidige anrop, viderekobling, automatiserte assistenter og håndkataloger alle vanlige. Small Business Phone Systems: Hva er et Cloud-Based Phone System Cloud-baserte telefoner er virtuelle forretningstelefonsystemer som er vert i leverandørens cloud-nettverk. Disse systemene tilbyr standardfunksjonene til analoge, digitale og IP-systemer, men all kommunikasjon gjøres via internett. Så lenge du har tilgang til internett, kan du bruke denne typen system, selv når du er ute av kontoret. Disse telefonsystemene leveres med online portaler, som du kan få tilgang til fra hvor som helst med en internettforbindelse. En portal lar deg administrere ringerfunksjoner og gir en høy grad av allsidighet. Mange skybaserte telefonsystemer for små bedrifter holder kostnadene lave, slik at du kan oppgradere og legge til funksjoner bare etter behov, og det er enkelt å bare legge dem til folk i organisasjonen som faktisk trenger dem. Small Business Phone Systems: Hva er et trådløst telefonsystem Et trådløst business telefonsystem tilbyr mange av funksjonene i analoge og digitale systemer. Mangelen på ledninger gjør telefonene bærbare, og de kan festes til et belte eller gli inn i lommen som med en mobiltelefon. Selv om dette øker allsidighet og bærbarhet, kommer telefonene med noen begrensninger. For eksempel fungerer de bare innenfor en viss radius av mottakerne. Hvis du bestemmer deg for å gå med et trådløst system, må du sørge for at det har et område som er stort nok til å imøtekomme forretningsplassen. Disse telefonene leveres ofte med et innebygd intercom-system som kan kommunisere med andre trådløse håndsett uten å foreta en tradisjonell telefonsamtale. Småbedrifts telefonsystemer: Alternative telefoner Bortsett fra standardkablede og trådløse modeller, finnes det en rekke andre håndsettalternativer som er vanlige, spesielt med skybaserte, trådløse og IP-telefonsystemer. Hver av disse har sitt eget sett med fordeler og ulemper. Et digitalt forbedret trådløst telekommunikasjons (DECT) håndsett er et digitalt trådløst håndsett, og det fungerer som et godt valg når du trenger enheter for flere ansatte i store kontorer. DECT-enheter har vanligvis et ganske sjenerøst utvalg, og de tillater intern og ekstern kommunikasjon mens ansatte er borte fra deres skrivebord. En softphone er et virtuelt håndsett. På samme måte som tastaturet på en mobiltelefon, er det i hovedsak et stykke programvare som tar stedet for et fysisk håndsett. I en kontormiljø gir datamaskin-integrerte telefonsystemer eller skybaserte og IP-tjenester softthonsoftware for stasjonære og bærbare datamaskiner. Systemer med mobilkompatibilitet gir ofte en softphone som en del av systemprogrammet, slik at du kan ringe på forretningssystemet eksternt via mobiltelefonen din. En IP-telefon ser vanligvis ut som en tradisjonell telefon, selv om det er noen unntak. Teknologien er helt forskjellig, og den er kun egnet for IP - eller VoIP-systemer. Signaler sendt via standard telefonoverføringer konverteres til et digitalt format og sendes deretter over internett. Deretter konverteres de tilbake til standard telefonsignaler når de når mottakeren. Hvordan betaler du Hovedparten av ethvert telefonsystem er et engangsoppkjøp, og andre kostnader varierer avhengig av servicepakken, antall linjer og eventuelle ekstra funksjoner du velger. Du kan også ha ekstra utgifter hvis og når du utvider ditt system, da hver ekstra linje, nummer og håndsett du legger også legger til kostnadene. Løpende kostnader inkluderer din månedlige pakkebetaling, og du påløper også kostnader for bruk utenfor kvoten din hvis du har en bruksbasert pakke. Du kan også pådra seg forsikrings - og vedlikeholdskostnader utenfor garantien. Hva vi evaluerte, det vi fant i våre småbedrifter telefonsystem vurderinger, evaluerte vi produktene basert på samarbeid, viktige funksjoner og hjelp og støtte. Hver av disse elementene spiller en avgjørende rolle i kvaliteten, egnetheten og effektiviteten til et telefonsystem for små bedrifter. Samarbeid Det beste telefonsystemet for små bedrifter lar deg og dine ansatte samarbeide ved å gi ressursene til å opprettholde enestående intern og ekstern kommunikasjon. Tjenester som fulle av funksjoner har en tendens til å tjene denne hensikten. Rettferdig konferansesamtaler er et grunnleggende, men kraftig samarbeidsverktøy som alle gode telefonsystemer skal ha. Systemet skal kunne ringe og motta konferansesamtaler for den mest allsidige. Uten konferansesamtaler er møter med flere personer og flere avdelinger svært vanskelig å administrere, spesielt for bedrifter som har ansatte som ikke er kontorbaserte eller klienter i forskjellige stater eller land. Konferansesamtaler negerer behovet for å ha så mange ansikt til ansiktsmøter eller å holde flere samtaler med hver interessert part. Mens noen bedrifter har bare ett sted og alt arbeid utføres på stedet, krever mange bedrifter kommunikasjonssystemer med fleksibilitet til å betjene flere steder, forretningsreiser eller off-site virksomhet. I disse tilfellene er et forretningssystem med mobilfunksjoner et viktig. Noen systemer tilbyr muligheten for viderekobling til mobiltelefoner. Andre går et skritt videre og gir deg tilgang til en mobilapp som lar deg motta anrop på mobiltelefonen din fra kontoplanen din uten vanlig viderekobling. Disse appene lar deg ofte sjekke talepost og e-post også. Mobilkompatibilitet gjør det mulig å samarbeide med kolleger utenfor kontoret og bidrar til å øke produktiviteten, slik at du får mest mulig ut av reisetiden din. Unified Messaging er en verdifull funksjon som gjelder produktivitet så mye som samarbeid for bedrifter av enhver størrelse, og det finnes ofte i de beste telefonsystemene. Denne funksjonen avsetter all kommunikasjon på ett sted. For eksempel kan du sette inn systemer for å sende talepost, videobilder, e-post, tekster og elektroniske notater til mottakerne39-e-postadresser, slik at de kan få tilgang til kommunikasjonen fra ethvert sted til enhver tid. Selv om du kan ringe med en gang, er du fortsatt i stand til å få tilgang til hvilken melding som helst som ringer. Det er også en nyttig måte å lagre kommunikasjon på. Du kan lagre arkiverte meldinger i en enkelt mappe og hente dem på et senere tidspunkt. Å ha alt i innboksen din, som du utvilsomt teller flere ganger hver dag, betyr at du ikke må sjekke flere systemer for ubesvarte og gamle kommunikasjoner. Instant messaging vises vanligvis som en del av et datamaskinintegrert kontortelefonsystem. Det gjør det mulig for kollegaer å sende melding til hverandre, selv om de er på telefonen. Dette gjør at ansatte stiller spørsmål uten å forstyrre samtaler med klienter. Det er også en rask metode for å la en kollega kjenne henne eller hun er nødvendig når hans eller hennes telefonlinje er opptatt. Med det riktige systemet kan du også overvåke meldingene som ansatte sender for å sikre at de misbruker tjenesten. Når vi fastslår samarbeidsfunksjonene i telefonsystemene, så vi etter konferansesamtaler, mobilkompatibilitet, enhetlig meldingstjeneste og direktemeldinger. De 10 systemene i vår serie har skåret ganske bra i denne kategorien, med unntak av Avaya IP Office. som belaster ekstra for enhetlig melding, samt ATampT Synapse og Vonage Business Solutions. som ikke tilbyr en samlet meldingstjeneste i det hele tatt. Med systemer som ikke tilbyr enhetlig meldingstjeneste, kan du ikke motta tale-, video - eller direktemeldinger til postkassen din, noe som drenerer produktiviteten og setter deg i fare for å mangle en viktig kommunikasjon. De andre syv produktene vi testet tilbyr hvert av kriteriene vi så etter. Et telefonsystem med riktig kombinasjon av funksjoner er viktig for å sikre økt kundeservice og produktivitet. Det lille telefonsystemet som du velger, bør tilby den riktige kombinasjonen av funksjoner for å møte bedriftens behov. Dine kunder krever eksepsjonell service, og du og din arbeidsstyrke må være så produktive og samarbeidende som mulig. De fleste småbedrifts telefonsystemer har en øvre grense på antall brukere de kan håndtere, så det er viktig at du velger en som passer til din nåværende og forventede fremtidige arbeidsstyrke størrelse. Hvis du ikke velger en modell med tilstrekkelig kapasitet, kan det hende du må installere et helt nytt system mens arbeidsstyrken din vokser. Automatisk overføring av anrop er litt annerledes enn vanlig samtaleoverføring, som lar deg sende en samtale fra en ekstern til en annen manuelt. I stedet kan du bruke dette verktøyet når du vil at alle anrop kommer til en bestemt linje som skal sendes til en annen utvidelse, for eksempel når en ansatt er ute av kontoret eller i tilfeller der videresending av anrop til en ansattes mobiltelefon er upassende. Med tjenester som har tilpasset ventemusikk, kan du laste opp ditt eget valg av sanger for kundene å lytte til mens de venter på å snakke med noen. Du kan legge inn meldinger eller lydbiter på et bestemt spor før du laster opp det, slik at du kan takke klienter for å vente eller gi dem råd til å prøve en annen kontaktmetode. Bedrifts telefonsystemer som lar deg tilpasse ventemeldinger, kan du lage din egen merkevarebygging og markedsføringsinformasjon for å formidle dine kunder mens de er på vent. Mange selskaper kombinerer musikk og meldinger for de beste resultatene. På vent-meldinger kan opprettes på nettstedet eller kjøpes fra eksterne tjenester og leveres via datamaskin, kassett, lydfil eller CD. Når du har muligheten til å tilpasse postboksopptak, gir hver medarbeider sin egen telefonsamtalehilsener. Dette legger til en personlig berøring for klienter og hjelper dem til å føle seg trygg på at de forlater meldinger for de riktige personene. En automatisert ledsager lar kundene selv ringe sine anrop via en rekke talte eller tastaturvalgte alternativer. Mens noen forbrukere misliker å gå gjennom den automatiserte prosessen, går det forbi holdet som ofte følger som de venter på at samtalene blir videresendt til den riktige personen. Det forbedrer også produktiviteten, da flertallet av klienter når den riktige personen umiddelbart, slik at ansatte ikke trenger å kaste bort tid på å svare og omdirigere samtaler som er for noen andre. I digital alder er datatelefonintegrasjon et viktig aspekt av et telefonsystem for små bedrifter. Det gir deg og dine ansatte muligheten til å lage, administrere og motta telefonsamtaler via datamaskinen din, og det gir applikasjoner som tilpassbare nummervisningsskjermer, datamaskinoppringing og automatisk oppringing, konferansesamtaler, oppsett av telefonsentre og anropsruting. Maksimalt antall brukere er en av nøkkelhensynene, og begge våre Top Ten Gold og Silver-prisbelønte systemer kan håndtere opptil 1000 brukere. Siden Top Ten-bronsprisvindende modellen kun kan håndtere 100 brukere, er den bare egnet for bedrifter med under 100 ansatte, og ingen umiddelbare planer om å vokse, selv om den leverer noen andre utestående funksjoner. Det samme gjelder ATampT Synapse og Vonage Business Solution. FortiVoice tillater maksimalt 400 brukere. Den virkelige standout i denne kategorien er Avaya IP Office med en maksimal kapasitet på 2000 brukere. For resten av vår evaluering av funksjonen har vi gjennomgått automatisk overføring av overføringer, tilpassbar ventemusikk og meldinger, tilpassbar postkasseopptak, automatisert service og datamaskinintegrasjon. Våre topp 10-systemer gjorde det bra her, med hver av dem som tilbyr alle funksjonene vi så etter, med unntak av ATampT Synapse, som ikke tilbyr datamaskinintegrasjon. Hjelp og støtte En kritisk del av et forretningstelefonsystem, hjelpe - og støttepakken, bestemmer servicenivået og hvor raskt du får tilgang til teknisk støtte hvis systemet ditt skal utvikle et problem eller du trenger veiledning. Alle typer programvare eller maskinvare kan oppleve problemer når som helst. Siden du har begrenset teknisk kunnskap, er det viktig å velge et system med solid garanti og robust støttesystem. Pass på å sjekke lengden på garantien og eventuelle tilknyttede bestemmelser. Ideelt sett bør støtte være tilgjengelig via telefon og e-post, og noen selskaper tilbyr også live online support via chat. Avhengig av hvordan og når virksomheten din fungerer, kan du kreve en 247-tjeneste. For feilsøking når det oppstår problemer utover timer eller når du vil løse et problem selv, tilbyr noen selskaper blogger, opplæringsprogrammer og videoopplæringer som et form for selvhjelp. Vi ga hvert av våre topp 10-systemer en generell hjelp og støtte vurdering basert på garantien de tilbyr, og hvilke typer og tilgjengelighet som er tilgjengelig. Overraskende nok har Cisco Business Edition 6000 bare ett års garanti, men det fungerer fortsatt godt med et robust støttesystem som inkluderer 247 service, live chat, selvhjelpsvideoer og en bedriftsblogg, samt standard telefon - og e-postkontakt alternativer. ESI tilbyr kun 24-timers live-chat på hverdager, men det tilbyr en enestående fem års garanti, som er betydelig lengre enn resten av vår oppstilling. Toshiba Strata CIX-telefonsystemet og ATampT Synapse tilbyr begge to års garanti. Resten av vår serie tilbyr alle et års garanti, bortsett fra Vonage Business Solutions, som ikke gir en garanti i det hele tatt, og sier at tjenestene er levert som det er. Alle testede telefonsystemer, unntatt Avaya IP Office, gir selvhjelp eller instruksjonsvideoer, men bare seks systemer, inkludert de ti beste Gold og Silver Award-vinnere, tilbyr live chat. Andre funn Bortsett fra den omfattende listen over overvejelser vi allerede har dekket, finnes det en rekke andre funksjoner og alternativer du bør ta hensyn til for å sikre at telefonsystemet du velger oppfyller alle behovene til bedriften din. Small Business Phone Systems: Skulle du velge Video Calling Videooppringing har mange fordeler for bedrifter over talekonferanser alene. Møte ansikt til ansikt er en integrert del av virksomheten, men det er ikke alltid mulig når klienter og kolleger er i forskjellige stater eller til og med på forskjellige kontinenter. Om det er innenlands eller internasjonalt, er reisen kostbar når flere ansatte trenger å delta på et møte. Videokonferanser går langt for å bygge bro over gapet mellom telefonsamtaler og ansikt til ansiktsmøter. Det reduserer reiseutgifter, men gir fortsatt en personlig tilnærming til forretningsmøter. Med videokvalitetsvideoer av høy kvalitet, er det nesten som om alle er i samme rom. Du kan dele data, vise et produkt eller lage en presentasjon uten vanskeligheter med å prøve å verbalt beskrive noe som resten av deltakerne ikke kan se. Mens videosamtaler er absolutt avgjørende for alle bedrifter siden de kan bruke en dedikert Internett-tjeneste som Skype, er det fornuftig om det er noe bedriften bruker regelmessig, og det er sannsynligvis mer kostnadseffektivt å få det som en del av bedriftens telefon system. Small Business Phone Systems: Trenger du en skjerm Hvis videosamtaler er en integrert del av kommunikasjonsstrategien din, må du vurdere om du trenger et telefonsystem med en skjerm eller muligheten til å legge til på en skjerm etter hvert som det blir nødvendig. Noen systemer tilbyr ikke videosamtaler, mens andre med komplett datasystemintegrasjon lar deg bruke din stasjonære datamaskin som en skjerm. Hvis du bruker videosamtaler, må du kanskje også installere webkameraer på datamaskinene dine hvis du ikke allerede har dem. Velge en passende samtale - og datapakke Noen forretningssystemer leveres med spesielle månedlige leieavtaler eller samtalekostnader og databruk, men disse tilbudene varer bare i de første månedene av kontrakten. Et telefonsystem kjøpt fra en forhandler i stedet for et teleselskap kan ikke ha noen servicepakke. Du må gjøre din undersøkelse og vurdere den beste servicepakken som oppfyller alle dine behov til best mulig pris. Noen forretningsservicepakker inkluderer et visst antall gratis taletid minutter, mens andre kan tillate et bestemt antall telefoner og linjer for en samlet pris. Hvis du går med et internettbasert system, må du også vurdere den økte databruken og om din nåværende forretnings internettpakke har noen bruksgrenser, slik at du kan justere din nåværende pakke tilsvarende. Du kan også pådra seg gebyrer for ekstramateriale som anrops-ID og talepost. Ikke gjør feil ved å anta at det nye telefonsystemet inneholder disse elementene, og sørg for at tjenesteleverandøren ikke lader deg ekstra for varer du allerede har som en del av ditt nåværende telefonsystem. Automatisert katalog Å ha en automatisk katalog som en del av ditt telefonsystem for små bedrifter, gjør livet enklere når du viderekobler et anrop. I stedet for å bla gjennom en manuell katalog, kan du ganske enkelt slå opp personen personen skal ringe til og angi nummeret til utvidelsen. Dette gjør prosessen med å prøve å nå noen raskt og effektivt, noe som resulterer i økt medarbeiderproduktivitet og kundetilfredshet. Hurtigvalg Med en hurtigoppringingsfunksjon kan du ringe raskt til numre du bruker ofte. I stedet for å ringe et komplett nummer hver gang, kan du forhåndsinnstille telefonen til å lagre ofte kalt tall og deretter tilordne dem til bestemte knapper i systemets minne. Når numrene er innstilt, kan du ringe til alle som er lagret i hurtigvalgsminnet, ved å trykke på en enkelt knapp for å spare tid på å slå opp tallene og deretter ringe dem. Backup Power Supply Å ha en reserve strømforsyning er uvurderlig i tilfelle strømbrudd. Uten backup strømforsyning risikerer du å miste alle kommunikasjonsmetoder. Med noen systemer kan du til og med miste alle dine forhåndsprogrammerte innstillinger og alt som er lagret i minnet, for eksempel hurtigvalgnumre. Noen systemer har en innebygd nødbackup som styrer telefonene fra 30 minutter til 24 timer, noe som gir deg litt buffer for kort strømbrudd. Andre systemer tilbyr engangs batteribackup som kjører til batteriene dør. Hvis ditt valgte system bruker engangsbatterier, må du teste dem regelmessig for å sikre at de fortsatt har tilstrekkelig strøm for å holde telefonene i gang hvis du ikke har strøm. Ekstern plassering I likhet med viderekobling er ekstern plassering en nyttig funksjon som automatisk omdirigerer samtaler til en mobiltelefon når noen ringer til kontonummer eller - nummer. Når en viderekobling omdirigerer, endrer den ikke tonen eller gir noen indikasjon til den som ringer at anropet videresendes. Denne funksjonen lar deg komme i kontakt med ansatte når de er ute av kontoret uten å måtte slå opp mobilnummer. Bare ring deres utvidelser, og systemet setter deg gjennom til sine celler. Small Business Phone Systems: Våre Bedømmelse og Anbefalinger Vår toppvalg og mottaker av Top Ten Reviews Gold Award i den beste småbedrifts telefonsystemvurderingen er Cisco Business Edition 600. Mottatt en høy vurdering takket være sitt omfattende utvalg av funksjoner og 1000 maksimal brukerpotensial. Dette telefonsystemet har en rekke grunnleggende og avanserte funksjoner og har et robust støttesystem, hvis du trenger det. Den tilbyr bare ett års garanti, men det gir datamaskinintegrasjon, direktemeldinger og enhetlig meldingstjeneste, noe som gir deg et enestående og allsidig system. ESI avsluttet på andreplass, og mottok Top Ten Reviews Silver Award. I likhet med Cisco-modellen, tilbyr den et omfattende utvalg av funksjoner, inkludert en 1000 brukerkapasitet og et anroper-ID-system som lagrer anropsinformasjon i opptil 25 dager. Denne modellen kom i nærheten, og den har en fem års garanti. Vi ga det en høy samlet poengsum, og det oppnådde et utmerket merke i testingen for det omfattende spekteret av funksjoner. Det mangler noen hjelp og støtte ressurser. Selskapet tilbyr ikke live-chat, 24-timers støtte er bare tilgjengelig i løpet av virksomhetsugen, og det er ikke så mange utdanningsartikler tilgjengelig på støttesiden. Likevel er det et omfattende forretningstelefonsystem som bidrar til å forbedre kundeopplevelsen og øke produktiviteten. Ta de ti beste vurderingene Bronze-prisen er Nextiva Office Enterprise med en respektabel total score. Dette skybaserte telefonsystemet for små bedrifter tilbyr anropsopptaksmuligheter og lydløs overvåking, og den har en mobilapp for kommunikasjon utenfor nettverket via video, tale og direktemeldinger. Det tilbyr et komplett utvalg av avanserte funksjoner for å effektivisere virksomheten din, noe som kan bidra til økt produktivitet og bedre kundeforhold. Dette tilbudet fra Nextiva har et solidt hjelpe - og støttesystem med 24-timers telefonstøtte, live chat og e-postalternativer, samt selvhjelp i form av videoopplæringsprogrammer og en bedriftsblogg. Det er imidlertid bare skybasert uten mulighet for en on-site service, og garantien gir bare dekning i ett år. Small Business Phone Systems: Wrapping It Up Virksomheten din kan ikke nå sitt fulle potensial uten et solidt kommunikasjonssystem og strategi, så det å investere i et høyverdig småbedrifts telefonsystem er et smart valg. Disse tjenestene gir mange fordeler, inkludert å hjelpe deg med å gi den beste kundeservice mulig. Et omfattende telefonsystem sparer tid, forbedrer arbeidsflyten og øker produktiviteten. Hvis du velger en modell som tilbyr datamaskinintegrasjon, kan du integrere kommunikasjonen med den andre programvaren og tjenestene du bruker, og optimalisere effektiviteten og allsidigheten til telefonsystemet. Det er et stort antall kriterier du må ta hensyn til for å sikre at du velger riktig tjeneste eller system, og antall brukere systemet kan håndtere er blant de viktigste. Produktene i vår serie tilbyr maksimal kapasitet fra hvor som helst fra 100 til 2000 brukere. Husk å planlegge for fremtidig utvidelse for å sørge for at du har nok ledig kapasitet til å takle når virksomheten din vokser. For mange bedrifter er det verdt å investere i et digitalt eller skybasert system i stedet for et analogt alternativ. Weigh exactly what you need from a business phone system and decide which features are essential, which ones would be useful but aren39t critical and which ones you really don39t need now or in the future. Before making a final decision, read our full reviews and our phone system articles . Cisco Business Edition 6000 ndash Ranked 1 out of 10 The Top Ten Reviews Gold Award winner in our small business phone system review is the Cisco Business Edition 6000. With its full set of features that can help increase versatility and improve collaboration, this offering from Cisco is an outstanding phone system, and it is suitable for businesses with up to 1,000 employees. This phone system has multiple advanced features, including customization for hold messaging, hold music and individual voicemail messages. It offers instant messaging, so your employees can communicate quickly and effectively. An auto-attendant lets callers direct themselves to the correct person or department through a series of automated prompts. This Cisco business phone allocates a dedicated voicemail box to each user in your office of up to 1,000 employees. You can choose from softphones, DECT phones and IP phones, depending on the needs of your business. The system39s paging capabilities let you page up to 50 IP phones simultaneously for efficient interoffice communication. Call transfer and call screening functions also streamline the communication process. To help make meetings simple and effective, you can take advantage of voice conferencing and video conferencing functions, which minimize the need for frequent in-person meetings between multiple people based in different locations. The Cisco Business Edition 6000 only has a one-year hardware warranty. It does, however, feature complete help and support solutions with 247 support via telephone, email and live chat. You can also troubleshoot and help yourself with its selection of informative video tutorials and blog posts. For a comprehensive business phone system, this model from Cisco is a smart option. It offers an exhaustive list of versatile features that include unified messaging, video conferencing and computer integration. Despite short the hardware warranty, which only provides one year of coverage, this system still received our Top Ten Reviews Gold Award and is one of the best systems available. For more in-depth information about this service, read our Cisco Business Edition 6000 review . ESI ndash Ranked 2 out of 10 Taking the Top Ten Reviews Silver Award, the ESI phone system provides a range of powerful tools to enhance customer interaction. This phone system caters to up to 1,000 users and integrates with computer and software systems for versatility. The ESI phone system provides a range of customer relation and marketing tools, including customization options for on-hold messaging, hold music and voicemail. To make sure customers reach the correct department, an auto-attendant lets them direct themselves via a number of prompts. The ESI system automatically redirects callers to another line if the line they are attempting to reach is busy. It also pushes a redirected call to an open line, so callers aren39t pushed to multiple busy lines. You can also automatically reroute calls to and from specific lines based on holiday schedules or time of day. Live call recording is another standout feature offered by this small business phone system, and it enables others to listen to the call live or after the fact. This allows your company to monitor calls for quality and provide training. Another security feature is the caller ID key, which stores caller information for 25 days. Integrating with your computer system and software or other services such as a CRM, this business phone allows you to access caller information, including previous call notes, customer name and location, and who they last spoke to in your business, speeding up call processing and making sure you have the necessary information at hand. The ESI system makes interaction with colleagues straightforward by providing an instant messaging function, even when one or both are engaged in telephone calls. This phone system is backed by a warranty with five years of coverage. This, combined with its wide range of features and versatile functionality, we found this product to be one of the best small business phone systems on the market. For more in-depth information about this service, read our ESI review . Nextiva Office Enterprise ndash Ranked 3 out of 10 Our Top Ten Reviews Bronze Award winner, the Nextiva Office Enterprise cloud-based phone system, comes with outstanding collaboration capabilities and advanced features. It has a full set of collaboration tools, including voice and video conferencing. It also has a team presence function that allows you to monitor where your team members are, helping you decide on the best way to contact them. For example, if a colleague is off-site, the system indicates this so you know to call his or her cell phone. The system comes with an app for your desktop or mobile device. This app allows you to access business email, instant messaging, voicemail, telephone calls and video messaging when you are away from the office. Nextiva offers three different package levels for this phone system. Each offers a local number and a toll-free number at no extra cost, and they each allow for unlimited calls. The top-tier package offers a variety of additional features, such as customizable voicemail, hold music and hold messages. With this plan, you can also automatically record every call for later review. Silent monitoring allows you to listen into live calls without disrupting the conversation. That way, you can evaluate and monitor employees whenever you wish. The system only comes with a one-year warranty. However, this business phone system offers robust help and support options including email, telephone and live chat 24 hours a day, 7 days per week. In addition, the company39s many online resources provide plenty of self-guided help and include detailed FAQs, webinars, a company blog and video tutorials. The top-tier service package for the Nextiva small business phone system is a solid offering. It has a short warranty period, a limited 100-user capacity and an entirely cloud-based system, but it also has great features like silent call monitoring, a team presence function and excellent help and support resources. For more in-depth information about this service, read our Nextiva Office Enterprise review . Toshiba Strata CIX ndash Ranked 4 out of 10 The Toshiba Strata CIX has advanced features and the capacity for significant expansion. Collaboration tools for employee and client interaction make this a standout product in our lineup. With room for up to 1,000 users when you buy the highest tier package, this business phone system has scaled plans starting at just 40 users, so you can upgrade your level of service as your business expands. This provides plenty of room for growth but keeps you paying for empty lines that you39re not ready to use. Each user has his or her own dedicated line number and extension along with a mailbox that they can record a personalized greeting on. You can also record your own hold message, which can be an effective marketing tool. One of its advanced features is text to speech, which translates text messages or emails into a speech recording. The included auto-attendant provides the option for voice response, so callers can direct themselves using their voice rather than a telephone keypad. Unlike many systems on our lineup, the Toshiba Strata CIX offers a two-year warranty, giving this system a respectable level of coverage. While you can access phone and email support, the availability of this service depends entirely upon your local reseller, as many do not offer 24-hour support depending on the needs of your business, this can be is a distinct drawback. There39s also no option for live chat help, but there are some video tutorials and blog articles to provide you with self-help guides if you do encounter problems. The easily scalable service plans that range from 40 to 1,000 users make this Toshiba phone system a smart option for growing businesses. It is deserving of a place in our top 10 thanks to the range of collaborative features, even though support availability depends on your local reseller. For more in-depth information about this service, read our Toshiba Strata CIX review . ShoreTel Sky ndash Ranked 5 out of 10 The ShoreTel Sky integrates smoothly with computer systems and other software and services. It has a range of tools to streamline workflow, enhance communication and boost productivity. A maximum capacity of 1,000 users makes this ShoreTel phone system a good choice for growing businesses. It39s versatile with both an on-site service and a cloud-based service, adding to its functionality and allowing users to access it wherever they are. The on-premises phone system meets all of your company39s basic needs with features such as voicemail, call forwarding, call transfer and extension numbers. Cloud Conductor, the cloud-based portion of the service, offers advanced functionality that users can access on-site when using their desktops or off-site with a downloadable app. One of these advanced tools is unified messaging, which delivers email, voicemail, video messages, memos and instant messages straight to your email inbox. This keeps all of your communications in one place. Managers can silently monitor all incoming and outgoing calls live or save them to be reviewed at a later date. Every call is recorded, which is good for training, evaluation and quality control purposes. Instant messaging allows employees to contact one another to request information while on a call without having to put the client on hold. The standard one-year warranty applies to hardware with the ShoreTel Sky system offering. While the company does provide its customers with phone and email support, there is no live chat option. Also, help is not available 24 hours per day. Should you experience issues outside of their office hours, you check out ShoreTel39s blog and video tutorials to trouble shoot problems on your own. This business telephone system has limited support options. However, the versatility of an on-site and cloud-based system, along with its advanced features and computer integration, lands this system in solidly in our top 10. For more in-depth information about this service, read our ShoreTel Sky review . 8x8 Virtual Office ndash Ranked 6 out of 10 The 8x8 Virtual Office phone system doesn39t come with 247 support, but it does offer a great deal of flexibility and is brimming with useful features to boost productivity and enhance communication. This is particularly true if you run a business where colleagues spend time working remotely. This business phone system has many useful mobile capabilities. By downloading an app onto their mobile devices, colleagues can access email, instant messages, video message and voicemail, as well as make and receive calls, attend video conferences and send emails. When employees use the mobile system, recipients only see calls as coming directly from the office. This way, there39s no need to disclose that you39re working remotely and clients don39t have access to your cellphone number. Unified messaging capabilities help to ensure you don39t miss important messages or updates. This is because instant messages, voicemail and video messages are delivered right to your email. You can choose from IP phones, corded or cordless handsets, softphones and video phones with this system, which provides the versatility needed to tailor the system to suit your business needs. In the top-tier package, you can make use of call recording, online conferencing and internet faxing functions, as well as a full array of basic features like voicemail, caller ID and an auto-attendant. A one-year warranty covers the hardware of this business phone system. While you can access phone, email and live chat support, it39s not available 247. For support outside of regular business hours, you can take advantage of the online self-help material, including videos, webinars and white papers. Capable of handling up to 1,000 users, the 8x8 Virtual Office system provides plenty of tools. It is particularly well suited to small businesses that require employees to work remotely on a regular basis, thanks to a robust mobile app. For more in-depth information about this service, read our 8x8 Virtual Office review . Avaya IP Office ndash Ranked 7 out of 10 The Avaya IP Office is a powerful collaborative system that has the highest user capacity of any of our top 10 ranked products, supporting up to 2,000 users. The main drawbacks are its lack of self-help support tools and a variable 24-hour live support service. Providing a robust selection of mobile and on-site functionality, the Avaya business phone system stands out because of its one-X communicator application. This acts as a single interface for all communication tools and includes instant messaging, video conferencing, voicemail and contact lists. The application integrates with computer systems and software packages like CRM systems, which reduces call handling time and gives your employees access to all pertinent caller information right on their dashboards. In addition to integrating with your computer systems and software services, this business phone system boasts impressive mobile capabilities. You can download the application and log in to the interface from your mobile devices. When working remotely, your employees still have the same level of functionality as when they are at their desks, which boosts remote working productivity. Other features include call forwarding, caller ID, transferring and an auto-attendant. You can use a variety of phones with this system, including VoIP phones. The one-year warranty is a slight drawback, as it is one of the shorter coverage periods offered by the products on our lineup, although it is still quite average. You can contact the Avaya via phone, live chat and also email. There are some online resources for self-help, including technical specifications and a company blog, but it lacks detailed video tutorials, FAQs and whitepapers. A good choice for businesses that require their employees to work both on site and remotely, the Avaya IP Office business phone system has a robust user-friendly interface application. However, it lacks self-help support tools and has a short warranty. For more in-depth information about this service, read our Avaya IP Office review . FortiVoice ndash Ranked 8 out of 10 The FortiVoice business phone system offers a wide variety of advanced options, including user privileges and network choice. Its overall capacity is limited to just 400 users. Although it39s a service that offers multiple network choices and digital solutions, it does not offer a softphone option. The standout feature of the FortiVoice system that it allows you to choose between traditional network or VoIP telephones, depending on the needs of your business. With FortiVoice, you cannot use softphones this system requires you to invest in physical telephones. You can integrate this phone system with your computer network for added flexibility and use it in conjunction with your CRM software for fast call processing and customer relations, as you have all of the customer39s data and call history at your fingertips. It is mobile compatible when use in conjunction with the mobile app for tablets and smartphones. Because of this, anybody working remotely can access his or her voicemail, email and instant messages, and he or she can make and receive calls. Unfortunately, instant messaging is not standard this tool is only available at an additional cost. The system does provide unified messaging, delivering voicemail and video messages to your inbox. You can also set user privileges, limiting the types of calls your employees make. For example, you could prohibit long-distance calls. This FortiVoice small business phone system has a one-year hardware warranty, and the company does not provide self-help resources. However, live support is offered through email, phone and online chat, and it is available 24 hours a day. This system is suited for small businesses that don39t plan to expand beyond 400 users, which limits it somewhat. The company also charges extra for features like instant messaging. Still, it does have ample mobile functionality, and you can choose between traditional and VoIP telephones, although softphones are not supported. For more in-depth information about this service, read our FortiVoice review . ATampT Synapse ndash Ranked 9 out of 10 The ATampT Synapse small business phone system is a fairly basic system compared to many of the other models we reviewed. It does, however, have comprehensive self-help support resources. Basic and simple, this ATampT system is a solid choice for small and very small businesses on a budget. It caters to a maximum of 100 users, so there39s not much room for expansion. Although it is missing some notable features, this system does offer unified messaging and voice conference capabilities. There39s no instant messaging function, so employees cannot communicate across the office rapidly when they need a question answered while a customer is on the line. This model offers most basic functions, including an auto-attendant, call transfer, customizable voicemail and hold messaging options, and automatic call forwarding. You cannot integrate this business phone system with your computer system or other software, so its versatility is limited. It also does not work with CRM software. There are only a few IP phones and DECT phones that are compatible with this system, so hardware choices are limited. Additionally, this system does not have softphone compatibility, so you are required to purchase physical telephones. It also lacks the capacity to participate in video calls. This model has a two-year warranty, which is better than a number of other models on the lineup. The help and support system is reasonably good, with email, telephone and live chat options, although they are not available 247. You can access a range of self-help material, including tech guides, videos and information sheets. A reasonable choice for small businesses on a tight budget, the ATampT Synapse phone system is a bare bones product with few frills. It covers the basics to help improve communication over non-business phones or multiple individual lines. The system is limited by its inability to integrate it with a computer and small user capacity. For more in-depth information about this service, read our ATampT Synapse review . Vonage Business Solutions ndash Ranked 10 out of 10 Vonage Business Solutions is a basic small business phone system for companies on a budget. This hosted business telephone system works with just an internet connection and a VoIP or softphone telephone. It cannot be used with a traditional telephone. Because of this, the system does not work if your internet connection goes down. It does integrate with your computer system and other software, so you can make use of your CRM system during customer calls. The business phone system from Vonage has unified messaging, delivering fax, email and voicemail to your email inbox. You can also forward calls to mobile devices when working remotely or when you are away from your desk. This hosted system provides conferencing functionality for enhanced collaboration. It provides a number of standard features, such as call holding, forwarding and transfers, as well as customizable voicemail greeting and on-hold messages. You can also make use of extensions and the three-way calling feature. It also has a 9-1-1 feature that allows you to reach emergency personal quickly, should the need arise. Despite computer integration, there39s no instant messaging capability. It has a maximum capacity of 100 users, so while it39s suitable for small businesses, it allows little room for expansion. The company does not offer warranties of any kind and all products and services are sold as-is. Both email and phone live-support options are available, but the company doesn39t offer support over live chat. Live support is also not offered 247. Vonage does have a blog and some video tutorials for troubleshooting problems on your own. All in all, this system is pretty basic. As a hosted phone service, it offers a selection of basic features that most employees can grasp quickly. However, customer support is lacking, and the system is limited to only 100 users. For more in-depth information about this service, read our Vonage Business Solutions review. Trading Covered Calls: Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS). Covered Calls, Earnings and Intelligence Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS). Covered Calls, Earnings and Intelligence Date Published: 2017-03-1 PREFACE As we look at Telephone and Data Systems Inc we note that a covered call is one of the most common implementations of an option strategy, but the analysis completed when employing the covered call often times lacks the necessary rigor especially surrounding earnings. Med relativ letthet kan vi gå mye lenger - for å identifisere risikoen vi vil ta, og de som vi ikke for å optimalisere resultatene våre. Dette er et av de tilfellene. Option trading isnt about luck -- this three minute video will change your trading life forever: Option Trading and Truth STORY Theres actually a lot less luck involved in successful option trading than many people realize. Well get specific with covered calls on TDS. Lets look at a two-year back-test of a covered call strategy with these quick guidelines: Well test monthly options (roll the trade every 30-days). Vi vil unngå inntjening. We will examine an out of the money call -- in this case, 30 delta. We will test this covered call looking back at two-years of history. Det vi ønsker å imponere på er hvor lett det er med de riktige verktøyene. Bare trykk på de riktige innstillingene. Nå kan vi lese resultatene. RESULTS If we did this 30 delta covered call in Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS) over the last two-years but always skipped earnings we get these findings: Buy TDS Stock, Sell 30 Delta Call Selling a covered call every 30-days in TDS has been a loser over the last two-years returning nbsp-3.6. But theres more to this. Lets turn to the earnings piece, now. GOING FURTHER WITH TELEPHONE AND DATA SYSTEMS INC Just doing our first step, which was to evaluate the covered call while avoiding earnings is clever -- certainly an analysis that gets us ahead of most casual option traders. Men la analysen gå enda lenger. Denne gangen vil vi gjøre nøyaktig samme tilbaketest, men vi ser bare på inntektene. Specifically, we will hold the stock and sell the covered call two-days before earnings, let earnings happen, then close both the stock and the option position two-days after earnings. Here are those results for the same 30 delta covered call: Buy TDS Stock, Sell 30 Delta Call Trade Frequency: 30 Days Covered Call Return: Holding an options position through earnings is quite risky -- thats why implied volatility rises into the event. In this case we see a nbsp21.7. return. Now, while holding a covered call during earnings in TDS did outperform the strategy that avoided earnings, there is more to this analysis than just two covered call attempts. TRADING TRUTHS Moving through the analysis on Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS) has done more than show us returns, it has revealed that the concept of expertise in options has been made made overly complex. Poenget er enkelt: å ha kunnskapen før du setter handelstanker, tankeprosessen om hva du skal handle, når du skal handle og selv om handelen er verdt det. Heres how all this works in real-life, beyond Telephone and Data Systems Inc and covered calls. Please read the legal disclaimers below. Juridisk Informasjonen på dette nettstedet er gitt for generelle informasjonsformål, som en fordel for leserne. The materials are not a substitute for obtaining professional advice from a qualified person, firm or corporation. Rådfør deg med den aktuelle profesjonelle rådgiveren for mer fullstendig og aktuell informasjon. Capital Market Laboratories (The Company) engasjerer seg i å levere juridiske eller profesjonelle tjenester ved å plassere disse generelle informasjonsmaterialene på denne nettsiden. The Company specifically disclaims any liability, whether based in contract, tort, strict liability or otherwise, for any direct, indirect, incidental, consequential, or special damages arising out of or in any way connected with access to or use of the site, even if we have been advised of the possibility of such damages, including liability in connection with mistakes or omissions in, or delays in transmission of, information to or from the user, interruptions in telecommunications connections to the site or viruses. Selskapet gir ingen garantier for nøyaktigheten eller fullstendigheten av informasjonen på denne nettsiden. Any links provided to other server sites are offered as a matter of convenience and in no way are meant to imply that The Company endorses, sponsors, promotes or is affiliated with the owners of or participants in those sites, or endorse any information contained on those sites, unless expressly stated. Option Trading: Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS) Powerful Long Put Spreads to Outperform Earnings Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS). Powerful Long Put Spreads to Outperform Earnings Date Published: 2017-01-21 PREFACE We find a very powerful outcome examining long put spreads for Telephone and Data Systems Inc when we use a clever earnings risk management approach. Dette er informasjonen som topp 0.1 har, og nå er det tid for oss alle å se det. Med relativt enkelt kan vi bli eksperter - for å se de risikoene vi vil ta og se de som vi vil unngå, noe som til slutt gir oss mulighet til å optimalisere resultatene våre. Dette er et av de tilfellene. STORY There is a lot less luck involved in successful option trading than many people have come to understand. We can get specific with long put spreads on TDS in this dossier. Lets look at a two-year back-test of a long put spread strategy and use the following easy rules: Test monthly options, which means rolling the put spread every 30-days. Unngå å holde en stilling i løpet av inntektene. Studer ut en av pengene lagt - spesielt 30 delta 10 delta spredt. Test putspredningen ser tilbake på to års historie. Mer enn alle tallene, vil vi bare gå ned en sti som viser at det faktisk er ganske enkelt å optimalisere våre handler med de riktige verktøyene. I oppsettbildet nedenfor klikker vi bare på reglene vi vil teste. Neste ser vi på avkastningen. RETURNS If we did this 30 delta 10 delta long put spread in Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS) over the last two-years but always skipped earnings we get these results: long 30 Delta 10 Put Spread First we note that the long put spread strategy actually produced a higher return than the stock 72.9 versus 29.2 or a 43.7 out-performance. Buying a put spread spread every 30-days in TDS has been a pretty substantial winner over the last two-years returning nbsp72.9. Even better, the strategy has outperformed the long put spread that was held during earnings. La oss slå på det stykket, nå. OPERATING FURTHER WITH TELEPHONE AND DATA SYSTEMS INC That initial move -- examining long put spreads while avoiding earnings is clever. Det får oss definitivt en studie foran de fleste tilfeldige alternativhandlere. Men vi kan flytte vår kunnskap enda lenger. Det neste trekket vil implementere de samme backtestreglene og deltakerne, men denne gangen vil vi bare teste resultatene under inntektene. To be perfectly clear, we test the long put spread that is opened two-days before earnings, lets earnings occur, and then closes the option position two-days after earnings. Here are those results for the same 30 delta 10 delta long put spread: long 30 Delta 10 Put Spread Trade Frequency: 30 Days Back-test length: two-years Only Trade Earnings Long Put Spread Return: Buying a put spread in Telephone and Data Systems Inc during was not only a loser, more importantly, it returned less than the same long put spread that avoided earnings. While this clever use of avoiding earnings has outperformed the long put spread that was held during earnings, theres a bigger picture here. La oss slå på det stykket, nå. CLARITY For clarity we chart the stock returns, the long put spread (ps) strategy with earnings and the one that avoids earnings, below. Telephone and Data Systems Inc Stock and Long Puts Spreads TRADING TRUTHS The concept here is straight forward, friends: securing knowledge before entering an option position constructs a mind set about what to trade, when to trade it and even if the trade is worth it at all. Now we can see this practice taken further, beyond Telephone and Data Systems Inc and put spreads. Please read the legal disclaimers below. Juridisk Informasjonen på dette nettstedet er gitt for generelle informasjonsformål, som en fordel for leserne. The materials are not a substitute for obtaining professional advice from a qualified person, firm or corporation. Rådfør deg med den aktuelle profesjonelle rådgiveren for mer fullstendig og aktuell informasjon. Capital Market Laboratories (The Company) engasjerer seg i å levere juridiske eller profesjonelle tjenester ved å plassere disse generelle informasjonsmaterialene på denne nettsiden. The Company specifically disclaims any liability, whether based in contract, tort, strict liability or otherwise, for any direct, indirect, incidental, consequential, or special damages arising out of or in any way connected with access to or use of the site, even if we have been advised of the possibility of such damages, including liability in connection with mistakes or omissions in, or delays in transmission of, information to or from the user, interruptions in telecommunications connections to the site or viruses. Selskapet gir ingen garantier for nøyaktigheten eller fullstendigheten av informasjonen på denne nettsiden. Any links provided to other server sites are offered as a matter of convenience and in no way are meant to imply that The Company endorses, sponsors, promotes or is affiliated with the owners of or participants in those sites, or endorse any information contained on those sites, unless expressly stated. Large business x26 public sector BT Unified Trading Enabling communication, collaboration and compliance For over 30 years BT has been providing mission critical communications to the trading floor. Våre prisbelønte BT Netrix har vært på forkant av talekommunikasjon i over et tiår, og i disse raskt skiftende tider anerkjenner BT at organisasjoner trenger mer fleksible og kostnadseffektive løsninger som gjør at de raskt kan komme inn og ut av markeder som gjør dem i stand til å håndtere risiko og overholde økt regulering mer effektivt, og som tillater dem å fokusere på sine kunder, og gi differensierte tjenester til konkurransefortrinn. Vi tror veldig sterkt at måten å gjøre det på er å gi intelligente tjenester innenfor et globalt nettverk for finansiell tjenesteyting som forbinder deltakerne i markedene og gir teknologifondamentet for applikasjoner og tjenester de bruker til å samhandle og gjøre forretninger. BT Unified Trading gjør det mulig for folk i markedene for å samhandle, samarbeide og handle over flere kanaler - inkludert stemme, video, meldinger og elektroniske handelskanaler ndash sikkert, kompatibelt og mer effektivt globalt Missionskritiske løsninger for handelsgulvet Service og support Risiko bør være i naturen av jobben, ikke dine IT-systemer Traders i dag stole på øyeblikkelig, global kommunikasjon. Teknologi har blitt en kritisk del av alle organisasjonens daglige systemer og prosesser. Tiden er penger, noe som betyr nedetid er bare ikke et alternativ. Hvert eneste sekund teller. Så mens du kan ta en beregnet risiko på en avtale, kan du ha råd til å gamble på kommunikasjonsinfrastrukturen din. BT Unified Trading gjør det mulig for folk i markedene å samhandle, samarbeide og handle over stemme, video, meldinger og elektroniske handelskanaler ndash effektivt, sikkert, kompatibelt og globalt. Men vår globalt delte kunnskap og kompetanse gjør det mulig for oss å levere komplette løsninger i enhver form for handelsgulvmiljø. Så uansett hvilken teknologi, plattformer og leverandører du har på plass, kan wersquoll gå inn og ta vare på det hele, og gi deg en mindre viktig ting å bekymre deg for. Med BT Unified Trading service og support får du det nivået på forsikring du trenger for å holde operasjonen i gang, sikkert og pålitelig. Wersquoll beskytter dine oppgavekritiske systemer på handelsgulvet og utover. Vær oppmerksom på at utstyret og systemene du stoler på, er virkelig pålitelige, og vi kan dekke design, implementering og livstidsstøtte. Selvfølgelig kan du hoppe inn på noe tidspunkt ndash wersquore mer enn glade for å ta på seg styringen av et system som allerede er designet og satt opp, og vår bredde og dybde av erfaring betyr at vi kan passe på nesten alle tredjeparts maskinvare og eksterne enheter. Last ned vår brosjyre nedenfor for å finne ut mer eller kontakt din kontoadministrator. Med BT får jeg tilgang til en hel gruppe eksperter, alle støttet av god prosjektledelse. Prosjektet har blitt veldig godt utført. Fra begynnelsen ble alt planlagt til siste detalj. rdquo - Harry Weber. Administrerende direktør, handelstjenester og telekommunikasjon NYSE Euronext Forholdet mellom BT og Totan Group går tilbake mange, mange år. BT forstår at telefonsystemet for håndtering er avgjørende for vår virksomhet, og det går en ekstra mil for å sikre at våre operasjoner er både jevne og effektive. Vi overførte vårt private trådstemmennettverk til BT denne sommeren og overgangen ble fullført uten problemer, ikke bare oss, men våre kunder er fornøyd med den forbedrede tjenesten fra BT, og vi stoler på at BT vil fortsette å tilby denne utmerkede servicekvaliteten. Kiyomi Saito. President og CEO, Totan BT setter tempoet Vi har over 30 års erfaring med å levere nettverksbaserte, misjonskritiske tjenester for data, tale og hosting for finanssamfunnet, inkludert banker, meglere, Vi støtter det største sikre nettverksfinansielle samfunnet i verden. En av tre handelsmenn over hele verden bruker en BT turret ndash thatrsquos mer enn 68.000 handelsmenn i over 800 handelsfirmaer i over 60 land. Våre løsninger dekker hele handelssyklusen og spekteret av handelsstrategier. Denne unike muligheten betyr at du kan fokusere på kundene dine og gi differensierte tjenester for å få konkurransefortrinn. Connected content

No comments:

Post a Comment